که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
وبگرد: شنیدن جذاب ترین صداهای طبیعی

یکی از بهترین راه‌های کسب آرامش شنیدن صدا‌های طبیعی است. صدای باران، صدای پرنده‌ها، رعد و برق، بادی که در بین درختان می‌پیچید و برگی که ناگهان از درختی رها می‌شود، همگی صدا‌های لذت بخشی هستند که به ما آرامش بسیاری می‌دهند. امروز وب‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که شما را به همان آرامش نزدیک می‌کند.

در طول روز گاهی اوقات نیاز داریم تا از شلوغی‌های دور و اطرافمان فرار کنیم و به دل طبیعت بزنیم. جایی که تنها صداهایی که شنیده می‌شود فقط صدا‌های طبیعی است. صدای آرامش دهنده باران، باد، چهچه پرندگان و برگ‌ریزان درختان.

noisli

برای بسیاری از ما فرصت رفتن به طبیعت با چنین ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای بسیار سخت است. چرا که چنین کاری مقدمه‌های زیادی برای آماده شدن، تعیین مقصد، پیدا کردن بهترین مسیر و جور کردن چنین روز آزادی در تقویم کاری و زمان استراحت است که همه آن‌ها به نوبه خود سختی‌های خاص خودشان را دارند. حالا در میان این شلوغی‌های روزمره نزدیک‌ترین راه برای شنیدن و حس کردن آرامش زیاد طبیعت، وب‌سایت Noisli است.

noisli

در وب‌سایت Noisli که یکی از بهترین وب‌سایت‌های شنیدن صدا‌های جذاب و خالص طبیعی است، می‌توانید وابسته به حالت خود ترکیبی از صدا‌های مختلف را برای شنیدن انتخاب کنید. برای مثال با ورود به آدرس http://www.noisli.com در ابتدا با حساب کاربری فیس‌بوک، ایمیل یا گوگل خود ثبت نام کنید و با وارد شدن به صفحه بعد با گزینه‌هایی در بالا مواجه می‌شوید. همانطور که مشاهده می‌کنید انواع صدا‌های طبیعی با آیکون مخصوصی مشخص شده‌اند و درجه بندی نیز در پایین‌ آن‌ها دیده می‌شود که می‌توان شدت آن صدا را در بین صدا‌های دیگر در حال پخش تعیین کرد. 

noisli

در بخش بالایی می‌توانید با انتخاب سه گزینه Random (اتفاقی)، Productivity (بهره‌وری) و Relax (آرامش دهنده) با توجه به حالت خود صدا‌هایی که دوست دارید را بشنوید. همچنین می‌توانید برای شنیدن صدا‌های مورد علاقه خود یک زمان مشخص تعیین کنید تا در همان مدت زمان مشخص صدا‌ها پخش شوند.

البته همیشه خودتان هم می‌توانید ترکیبی از صدا‌های مختلف را با درجه‌بندی مشخصی انتخاب کنید و آن را به عنوان ترکیب مورد علاقه خود ذخیره کنید.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.noisli.com مراجعه کنید.
منبع زومیت
  • امیرمهدی توسلی

relax

website of relax