که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
برترین نرم افزارهای امنیتی
برترین نرم افزارهای امنیتی

امروزه گسترش تکنولوژی و ارتباطات، دنیای مجازی را به یکی از ناامن‌ترین مکان‌ها تبدیل کرده است. به دلیل افزایش تهدیدات و حملات مکرر به گوشی‌های هوشمند نیاز به برنامه‌هایی برای حفاظت از گوشی در مقابل این خطرات روزافزون احساس می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ اپلیکیشن برتر در زمینه‌ی امنیت را برای گوشی‌های اندروید بررسی کنیم.

اگر نگران این هستید که هکرها یا کلاهبرداران بتوانند به اطلاعات و داده‌های تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند، در این مورد کاملا حق با شماست. کارشناسان و متخصصان مسائل امنیتی می‌گویند تلفن‌های هوشمند جدیدترین روشی است که هکرها برای به سرقت بردن اطلاعات شخصی استفاده می‌کنند. متاسفانه سیستم‌عامل اندروید به دلیل ویژگی‌های خاص و جامعه‌ی آماری بالای کاربران خود در راس این لیست قرار دارد. از این گذشته، برخی دستگاه‌های اندرویدی به دلیل آسیب‌پذیری‌های امنیتی از پیش نصب شده بر روی خود، احتمال بیشتری دارد که اطلاعاتشان به سرقت رود.

این خطر بسیار جدی است. اما شما می‌توانید با نصب برخی برنامه‌های امنیتی این خطرات را کاهش دهید. در ادامه ۵ برنامه‌ی برتر در این زمینه که توسط تیم امنیتی AV-TEST، (سایتی معتبر و جهانی که به دلیل تست و آزمایش آنتی‌ویروس‌ها و قدرت شناسایی آنها مشهور است ) بررسی شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

Avast

۱. Avast

این برنامه که از قدرتمندترین و پرطرفدارترین برنامه‌های امنیتی در میان گوشی‌های هوشمند است با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون حذف کامل ویروس، مدیریت اپلیکیشن‌ها، قفل اپلیکیشن‌ها، فایروال قدرتمند(قابل دسترس در گوشی‌های روت شده) و وب‌گردی کاملا امن در فضای آنلاین، به شما کنترل کامل برای ایمن ماندن از نرم‌افزارهای مخرب را خواهد داد.

امکانات :

موتور آنتی ویروس : اسکنر حرفه‌ای به کار رفته در اوست به صورت خودکار اپلیکیشن‌های از قبل نصب شده، اپلیکیشن‌های تازه نصب شده و حافظه‌ی گوشی را در اولین استفاده اسکن می‌کند. ویژگی جالب دیگری اوست این است که برای جلوگیری کاهش دادن سرعت گوشی، کار اسکن محتوای آن را زمانی که شما در خواب هستید انجام می‌دهد.در کل با توجه به ویژگی‌هایی که avast دارد می‌توان گفت که قابل اعتماد است و امنیت دستگاه شما را تا حد بسیار بالایی تامین کند.

دانلود از مایکت  دانلود از گوگل پلی استور

Norton Security and anti virus

۲. Norton Security and anti-virus

برنامه‌ی نورتون از شما و دستگاه شما علیه تهدیداتی مانند برنامه‌های مخرب، به سرقت رفتن اطلاعات و یا گم کردن گوشی به طور کامل محافظت می‌کند. از همه اینها مهم‌تر، نورتون حفاظت پیشگیرانه‌ای را در برابر برنامه‌هایی که بسیار خطرناک هستند و ممکن است اطلاعات شخصی و خصوصی شما را به سرقت ببرند انجام می‌دهد. از ویژگی‌های جالب دیگر نورتون این است که گوشی گمشده یا دزدیده شده‌ی شما را دوباره پیدا می‌کند و اگر دسترسی دوباره به آن مقدور نباشد می‌تواند اطلاعات گوشی را به طور کامل پاک کند. همچنین نورتون اپلیکیشن‌هایی را که سرعت گوشی را کاهش می‌دهند یا باتری آن را به سرعت قورت می‌دهند شناسایی کرده و آنها را می‌بندد.

دانلود از گوگل پلی استور 

Kaspersky Internet Security

۳. Kaspersky Internet Security

کسپرسکی آخرین دستاورد‌های دنیای فناوری از نظر امنیتی را این بار نه برای نسخه‌ی کامپیوتر بلکه برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها، حفاظت ضد سرقت و کنترل فوق پیشرفته بر روی دستگاه شماست. طرفداران نسخه‌ی کامپیوتری این برنامه، ویژگی‌های منحصربفرد آن را به خوبی می‌شناسند. حال همه‌ی این ویژگی‌های عالی را کسپرسکی در نسخه‌ی اندرویدی‌اش گنجانده است که به راحتی با نصب آن بر روی دستگاه‌های هوشمند خود می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. اگر از افرادی هستید که استفاده‌ی مکرری از اینترنت می‌کنید کسپرسکی با فایروال قدرتمندش محافظ اطلاعات شخصی شماست و به محض ورود به سایت‌های ویروسی آنها را شناسایی کرده و دسترسی به سایت آلوده را مسدود خواهد کرد. آنتی ویروس کسپرسکی نیز از امکاناتی کامل برای ردیابی گوشی از راه دور و حذف اطلاعات در صورت نیاز برخوردار است.

دانلود از گوگل پلی استور  دانلود از مایکت

Trend Micro mobile security

۴. Trend Micro mobile security

برنامه‌ی ترِند که هم یک آنتی‌ویروس است و هم یک تقویت‌کننده عملکرد گوشی، بر اساس بررسی‌های سایت AV - TEST و AV-Comparatives تشخیص ۱۰۰% را هنگام ویروسی‌یابی ارائه می‌دهد. برنامه‌های دانلود شده از گوگل‌پلی به صورت خودکار بر روی گوشی نصب می‌شوند؛ اما با نصب این نرم‌افزار، بدافزارهای مخرب دانلود شده از گوگل‌پلی دیگر اجازه نصب نخواهند داشت.

با این نرم‌افزار می‌توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید؛ گوشی یا تبلت گم شده‌ی خودتان را پیدا کنید و از عکس‌ها و ویدیوهای شخصی پشتیبان گیری کنید. برنامه دارای دو نسخه‌ی رایگان و پولی است که در ۳۰ روز اول استفاده می‌توانید از ویژگی‌های premium آن بهرمند شوید؛ بعد از آن یا باید به نسخه‌ی پولی ارتقاء دهید و یا اینکه به استفاده از نسخه‌ی رایگان آن ادامه دهید.

دانلود از گوگل پلی استور

Qihoo 360 security

۵. Qihoo 360 security

برنامه Qihoo در کنار سرعت چشم‌گیری که به دستگاه هوشمند شما می‌دهد، با فناوری پیشرفته و ابتکاری که در آن به کار رفته است، گوشی شما در برابر جدیدترین ویروس‌ها، تروجان‌ها، آسیب‌پذیری‌های سیستمی، و خطرات حفظ حریم‌خصوصی محافظت می‌کند.

ویژگی TAP BOOSTER برنامه‌های درحال اجرا در حافظه‌ی گوشی را شناسی کرده و آنها را می‌بندد؛ بدین وسیله هم در عمر باتری صرفه‌جویی خواهد شد و هم گوشی روان‌تر کار می‌کند. ویژگی TAP CLEANER فایل‌های زاید و به درد نخور (junk files) که به دلیل استفاده‌های روزمره در حافظه‌ی گوشی انباشت می‌شود را حذف می‌کند تا به فضای ذخیره‌سازی بیشتری در تلفن دسترسی داشته باشید. همچنین ویژگی TAP ANTIVIRUS همه‌ی ویروس‌ها، بدافزارها و تروجان‌ها برای حفاظت از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی شما را به طور کامل نابود می‌کند. یکی دیگر از برتری‌های این اپلیکیشن این است که کاملا رایگان بوده و هیچ نسخه‌ی پولی یا پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد.

دانلود از گوگل پلی استور   دانلود از مایکت

  • امیرمهدی توسلی

android security