که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
Energy Bar
Energy Bar

Energy Bar اپلیکیشنی فوق‌العاده جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک نوار رنگی که نشان‌دهنده‌ی میزان شارژ باتری است را در بالای نوار اعلان یا همان استاتوس‌بار قرار دهید.

 معمولاً برای نمایش میزان شارژ باتری در گوشی‌های موبایل، چند حالت بیشتر وجود ندارد. یا یک آیکون باتری که درصد شارژ در کنار یا داخل آن نوشته شده است، یا یک دایره‌ی تو خالی که یک نوار ضخیم در دور آن، میزان شارژ موجود در باتری را به نمایش می‌گذارد. اما به لطف اپلیکیشن Energy Bar از این پس می‌توانید میزان شارژ باتری خود را به شیوه ای جالب و زیباتر، به صورت یک نوار نازک در بالای استاتوس بار گوشی مشاهده کنید. با فعال‌سازی این اپلیکشین، یک نوار رنگی که از رنگ سبز (شارژ 100درصد) به رنگ قرمز(شارژ 0 درصد) در حال تعدیل است، به بالاترین نقطه‌ی گوشی اضافه خواهد شد و با کم شدن شارژ گوشی، این نوار نیز بیشتر به رنگ قرمز تبدیل می‌شود. البته امکان فعال‌سازی حالت غیررنگی نیز در تنظیمات برنامه در نظر گرفته شده است که به جای تبدیل نوار سبز به قرمز، یک نوار تک رنگ در بالای استاتوس بار قرار خواهد گرفت که با کم شدن شارژ گوشی، طول این نوار نیز متناسب با میزان شارژ، کوتاه‌تر می‌شود.

energy1

در Energy Bar شما می‌توانید برای درصدهای مختلف شارژ، رنگ‌های مخصوصی انتخاب کنید برای مثال شارژ بین 0 تا 20 را رنگ قرمز، بین 20 تا 60 را زرد، و بین 60 تا 100 را نیز سبز قرار دهید که این موضوع علاوه بر زیبایی بیشتری که به این نوار شارژ خواهد بخشید، پی بردن به درصد دقیق شارژ را نیز بسیار ساده تر می‌کند. کاربرانی که به استاتوس بار خلوت علاقه دارند هم می‌توانند به کمک این اپلیکیشن، از آیکون باتری بی نیاز شده و در نتیجه توسط اپلیکیشن‌های دیگر اقدام به مخفی سازی این آیکون کنند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام به دریافت آن کنید.

دانلود از بازار
دانلود از گوگل پلی استور
 
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.
  • امیرمهدی توسلی

energy bar