که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

وب‌سایت‌ و ابزار‌های کاربردی هفته

اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم.

Planet Minecraft

http---www.planetminecraft

این هفته برای شروع قصد داریم با بازی جالب و در سبک خود محبوب ماین‌کرفت، بخش معرفی وب‌سایت را شروع کنیم. یکی از طرفداران این بازی سایتی ساخته و پوسته‌های شخصی، اسکین‌ها و موارد جذاب بسیارِ مربوط به این بازی را در آن قرار داده است. این وب‌سایت همچنین آخرین بروزرسانی‌هایی که برای بازی ماین‌کرفت فرستاده شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Ballloon

http---ballloon

حتما پیش آمده که در زمان وبگردی چیزی را در اینترنت ببینید که بخواهید آن را در حساب سرویس ابری (گوگل درایو، دراپ باکس، آی کلود و...) خود ذخیره کنید و برای انجام اینکار حتما به دانلود آن فایل در کامپیوتر خود نیازمند شوید. Ballloon از این پس زحمت انجام دانلود را به وسیله یک افزونه کروم از روی دوش شما بر می‌دارد و بدون اینکه محتوای دلخواه را ابتدا در کامپیوتر ذخیره کنید، می‌توانید آن را مستقیم در حساب ابری خود ذخیره کنید.

Piconka

http---piconka

ممکن است بوک‌مارک‌هایی که ثبت کرده‌اید را فراموش کنید، Piconka در یادآوری آن‌ها به شما کمک می‌کند. Piconka یک افزونه کروم است. اگر چیزی را بکشید و بر روی صفحه رها کنید، موس خود را بر روی یک تصویر ببرید و آن را بوک‌مارک‌کنید، متنی را انتخاب کنید، لینکی را به گوگل درایو بفرستید، همگی با Piconka ثبت می‌شوند و در کناره مرورگر شما همواره یادآوری می‌شوند. با Piconka به صورت آفلاین و آنلاین می‌توانید به تمام بوک‌مارک‌ها و وب‌کلیپ‌هایی که ذخیره کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

SuperGenPass

http---www.supergenpass

 راه حلی متفاوت برای رمز عبور‌های مختلفی است که شما در اختیار دارید. به جای اینکه رمز عبور‌های مختلف را در یک جا بنویسید یا به صورت آنلاین ذخیره کنید - در جایی که ممکن است آن را از دست بدهید یا کسی آن را به سرقت ببرد - SuperGenPass با بهره گیری از الگوریتم هش، در هر سایتی که قرار است از آن بازدید کنید، پسورد شما را به شکل یک رمز منحصر به فرد و پیچیده در می‌آورد. این ابزار هیچگاه رمز عبور شما را ذخیره یا فاش نخواهد کرد.

Super Looper

http---superlooper.universlabs.co

برنامه‌ای جالب که با آن می‌توانید در مرورگر خود آهنگ بسازید. اگر به ساختن موسیقی علاقه دارید یا اینکه تنها می‌خواهید استعداد‌های نهان خود را شکوفا کنید، Super Looper ابزاری ساده و راحت برای انجام این کار است. حتی توانایی ضبط آهنگ‌هایی که می‌سازید نیز وجود دارد و اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز به راحتی آب خوردن است.

اگر شما هم این هفته با وب سایت یا سرویس آنلاین جالبی روبرو شده‌اید آن را در بخش نظرات با دیگر زومیتی‌ها درمیان بگذارید.

  • امیرمهدی توسلی

cool websites tools