که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

هوالمحبوب

سلام علیکم

پیشاپیش فرارسیدن سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رو خدمت شما تبریک عرض می کنم.

برای این مناسبت فرخنده پوستری طراحی کردم که خدمت شما تقدیم می کنم.

در این تصویر نام مبارک حضرت فاطمه (سلام الله علیها) زینت بخش اثر بوده و حال و هوای پوستر به سبک تصاویر اسلیمی است و با کاشی کاری های مختلف طراحی شده که امیدوارم از این تصویر بهترین بهره رو ببرید. ان شاء الله تعالی…

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

پوستر ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

پوستر ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

برای دریافت تصویر در ابعاد اصلی، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.
لینک کمکی ( پیکوفایل )

برای دریافت فایل لایه باز (psd) اینجا کلیک کنید.
لینک کمکی غیرمستقیم ( پیکوفایل )

هر گونه استفاده از تصاویر (در قالب بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.

یا علی مدد

  • امیرمهدی توسلی
سبزی که با الهام از دنباله فیبوناچی شکل گرفته است

اگر سبزیجات و ریاضی را در کنار هم قرار دهید، شاید دو مورد از ناخوشایندترین خاطرات کودکی بعضی از ما را یادآوری کنند. این امر بویژه در مورد سبزی عجیبی که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم صدق می‌کند؛ چرا که هر دو را جمع بسته است.

  • امیرمهدی توسلی
استفاده از فناوری خودترمیم شوندگی در ماشین‌های نظامی

به گفته‌ی دپارتمان دفاعی آمریکا خوردگی قطعات فلزی ماشین آلات نظامی سالانه حدود 7 میلیارد دلار هزینه باقی می‌گذارد. این موضوع مشوق خوبی است برای پیدا کردن راهی تا بتوان هزینه‌های ناشی از این عامل را کاهش داد. هم اکنون محققان نیروی دریایی در همکاری با دانشگاه جان هاپکینز در حال کار کردن بر روی یکی از روش‌های جبران این دسته از خسارات طبیعی هستند. آن‌ها تاکنون موفق به ساخت پودری شده‌اند که در صورت استفاده به عنوان پوشش و رنگ می‌تواند خراش‌ها و آسیب‌های وارد شده را درست مشابه پوست انسان، بازسازی و ترمیم کند.

  • امیرمهدی توسلی
یافته‌ی جدید پژوهشگران در خصوص ساعت رسمی بدن شما

خب همزمان با تغییر ساعات رسمی کشور بد نیست کمی هم در مورد ساعت رسمی بدن خود بدانیم! یکی از مشکلات افرادی که سفرهای هوایی زیادی انجام می‌دهند تغییر ساعات ناگهانی -در اثر طی مسافت زیاد در زمانی کوتاه- و بهم خوردن هماهنگی زمان‌بندی خواب و بیداری و مشکلات متعاقب آن است. اگر چه می‌توان ساعت بدن را با استفاده از برخی محرک‌های خارجی به گونه‌ای تنظیم کرد؛ ولی مدت زمان تطابق افراد حتی با استفاده از ابزارهای خارجی بسیار متفاوت است. اکنون محققان به اکتشافی در خصوص سازوکار عملکرد کنترل‌کننده‌ی میزان تظابق پذیری افراد با این تغییرات زمانی دست یافته‌اند که دانستن آن خالی از لطف نیست.

  • امیرمهدی توسلی
آیا صفحات جذب انرژی خورشیدی را اشتباه نشانه رفته‌ایم؟!

آیا ممکن است روزی بتوان از تشعشات گرمایی زمین به فضای خارج به عنوان یک منبع انرژی استفاده کرد؟ این پرسشی بود که گروهی از مهندسان دانشگاه هاروارد در پی پاسخگویی و نظریه‌پردازی در خصوص آن بودند تا شاید بتوان روزی از انرژی آن به کمک سلول‌های فتوالکتریک بهره برد. نکته‌ی کلیدی در این فناوری در صورت امکان‌پذیر بودن این است که این بار به جای استفاده از انرژی ورودی به زمین -یا همان انرژی خورشید به صورت مستقیم- از انرژی بازگشتی از زمین به عنوان منبع انرژی استفاده می‌شود.

  • امیرمهدی توسلی
راهنمای جامع استفاده از سرویس چاپ ابری گوگل

سرویس چاپ ابری گوگل از آن دسته سرویس‌هایی است که کمتر مورد توجه‌ قرار گرفته است. به کمک این سرویس می‌توان بصورت مجازی از هر جایی، با هر فاصله‌ای و از طریق هر ابزاری، دستور چاپ خود را به چاپگر مورد نظر ارسال کنید. در حالت عادی شاید نصب  چاپگری که به اشتراک گذاشته شده کمی دشوار باشد، ولی با کمک چاپ ابری تنها در چند دقیقه این عمل صورت می‌گیرد. راه اندازی این سرویس بسیار ساده است، روش‌هایی هم وجود دارند که از طریق‌ آن‌ها می‌توان پشتیبانی آن‌را به فراتر از مرورگرها گسترش داد، ادامه مطلب را دنبال کنید تا ببینید چاپ ابری چه کارهایی برای شما می‌تواند انجام دهد، چگونه می‌توان آن‌را راه اندازی کرد و چگونه می توان عملکرد آن‌را بهبود بخشید.

  • امیرمهدی توسلی
افزایش بازدهی گیاهان با استفاده از نانوذرات و استفاده از آن ها به عنوان حسگر محیطی

در سال 2010 بود که پژوهشگران دانشگاه استنفورد گزارشی در خصوص استخراج انرژی به طور مستقیم از کلروپلاست منتشر کردند. کلروپلاست جایی است که در آن واکنش فتوسنتز گیاهان صورت می‌گیرد. هم اکنون با همراه کردن نانولوله‌های کربنی با این کلروپلاست‌ها، تیمی در دانشگاه MIT توانسته‌اند توانایی گیاهان را در استفاده از انرژی خورشید افزایش دهند. با انجام این دست پژوهش‌ها، روز‌به‌روز به ایده‌ی گیاهان بیونیک برای تولید انرژی بیشتر از طریق آن‌ها نزدیک تر می‌شویم. از چنین روش‌هایی می‌توان برای ساخت محیط‌های تحت نظارت به وسیله‌ی گیاهان نیز بهره برد. در ادامه با ما باشید تا با این فناوری نوین بیشتر آشنا شوید.

  • امیرمهدی توسلی