که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
HamSafar Android App
HamSafar Android App

همسفر، یک اپلیکیشن ایرانی برای گوشی‌های اندرویدی است که جملات پر کاربرد فارسی را به زبان‌های انگلیسی، ترکیه‌ای، عربی و ارمنی تبدیل کرده و آرشیو کاملی را از جمله‌های ضروری به صورت متنی و صوتی جمع‌آوری کرده است.

در صورتی که گذرتان به خارج از کشور یا یک فرد غیر ایرانی افتاده باشد می‌دانید که هر قدر هم به اطلاعاتتان از زبان انگلیسی یا عربی اعتماد داشته باشید با این حال مواقعی پیش خواهد آمد که شما با هیچ کلماتی نمی‌توانید منظور خود را به شخص مقابل برسانید. در این مواقع اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید به کمک اپلیکیشن یا وب‌سایت گوگل ترنسلیت جمله‌ی مورد نظرتان را به زبان مقصد ترجمه کنید. که با توجه به عدم قدرت کافی موتورهای ترجمه‌گر در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی یا عربی از لحاظ قواعد نگارشی، نیاز به یک اپلیکیشن کامل‌تر و از همه مهم‌تر آفلاین، بیش از پیش احساس می‌شود.

hamsafar2

همسفر یک اپلیکیشن ایرانی است که آرشیوی کامل از جمله‌های مهم و ضروری که در سفر‌های خارج از کشور یا هم‌صحبت شدن با توریست‌هایی که به ایران می‌آیند استفاده می‌شود را در خود جمع‌آوری کرده و برای آن‌ها، ترجمه‌ی صحیح به زبان انگلیسی، عربی، ترکیه‌ای و ارمنی را هم به صورت متنی و هم به صورت صوتی در نظر گرفته است که گنجینه‌ای بسیار با‌ ارزش با حجم کم و از همه مهم‌تر بدون نیاز به اینترنت را به وجود آورده است. تیم توسعه‌دهنده‌ همسفر برای کامل‌تر شدن این اپلیکیشن، امکان گزارش خطا یا پیشنهاد ترجمه‌ی بهتر را هم در نرم‌افزار خود قرار داده است تا شما بتوانید در صورتی که جمله‌ی بهتری را برای ترجمه‌ها در نظر دارید آن را به آپدیت بعدی برنامه اضافه کنید.

رابط کاربری این برنامه با وجود آنکه از نرم‌افزارهای حرفه‌ای و به روز فاصله دارد، با این حال از محیط قابل قبول و ساده‌ای برخوردار است. فونت خوب به کار رفته در نرم‌افزار و بخش‌بندی منظم آن از نکات مثبت رابط کاربری محسوب می‌شوند که مطالب برنامه را به طور ساده در دسته‌بندی‌های مختلف همچون جملات کاربردی در رستوران‌ها، هتل‌ها، احوال‌پرسی، سوالات عمومی، فروشگاه‌ها، امور بانکی و ... در اختیار شما قرار می دهد. در قسمت ترجمه‌ی هر جمله نیز، امکان ارسال توسط اپلیکیشن‌های مختلف در نظر گرفته شده است تا علاوه بر کاربرد این اپلیکیشن در مکالمه‌های رو‌ در‌ رو، قادر به استفاده از جملات آن در ارتباط‌های اینترنتی خود نیز باشید.

در کنار نکات مثبت اپلیکیشن همسفر باید بگوییم همان قدر که بخش ترجمه‌ی متنی این اپلیکیشن خوب و با دقت کار شده است، بخش اعلام صوتی جمله‌های ترجمه شده آن‌چنان تعریفی ندارد که البته با توجه به آفلاین بودن و حجم کم این اپلیکیشن نمی‌توان خرده‌ای به آن گرفت. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود از بازار
  • امیرمهدی توسلی

hamsafar android app

hamsafar-android-app