که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی


به نام محبوب


گفتم: خدایا دلم گرفته و خسته ام ... خسته از دوریت ...

خدای من، من گناه کارم، تکلیف چیست؟

 

فرمودی:

لاتقنطوا من رحمة الله
.::
از رحمت خدا نا امید نشوید (زمر53)

 

ان الله بالناس لرئوف رحیم
.::
خدا نسبت به همه‌ی مردم مهربان است (بقره143)

ان الله یحب المتوکلین
.::
خدا کسانی را که به او توکل می کنند دوست دارد. (آل عمران159)

ألا تحبون ان یغفرالله لکم
.::
دوست ندارید خدا شما را ببخشد؟! (نور22)

و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
.::
پس از خدا بخواهید شما را ببخشد و به سوی او بازگردید (توبه کنید) (هود90)

 

الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
.::
مگر نمی دانید که  خداست که توبه را از بنده‌هایش قبول می‌کند؟! (توبه104)

الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
::.خدا عزیز و داناست، اوست آمرزنده‌ی گناه و پذیرنده‌ی توبه...  (غافر2 , 3)

ان الله یغفر الذنوب جمیعا
.::
همانا خداوند همه‌ی گناهان را می بخشد (زمر53)

و من یغفر الذنوب الا الله
.::
به جز خداوند چه کسی گناهان را می بخشد؟ (آل عمران135)

 

ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
.::
 همانا خداوند توبه‌کنندگان را دوست دارد و دوست دارد پاکیزگان از گناه را )بقره222)

الیس الله بکاف عبده
.::
خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر36)

یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما
.::
ای مؤمنین! خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هایش بر شما درود و رحمت می‌فرستند تا شما را از تاریکی‌ها به سوی روشنایی هدایت کند. خداوند نسبت به مؤمنین مهربان است. (احزاب42-43)

 

 

با عرض سلام و آرزوی قبولی لحظه های عاشقی


مجموعه شماره 20 «راه سید الساجدین» هدیه شما

 

لحظه های عاشقی برای ما بی اذن ولی خدا مقدور و ممکن نخواهد بود

همه لطف از در اوست، واسط فیض اوست، دلیل بودن ما هم اوست

پس به رسم دلتنگی و عهد هر شب برای سلامتی و ظهورش دعا می کنیم


ساعت 10


با نجوای دعای سلامتی یوسف فاطمه الزهرا سلام الله علیهم

  • امیرمهدی توسلی