که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

جز توکل برخدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

که یکی هست و نیست جز او , وحده لا اله الا هــــــــــــــو

حق داده به ما وعده خیر و حسنات
هم وعده جنات سراسر نعمات
خواهی که شود نصیب تو این برکات
بفرست مدام بر محمد (ص) صلوات

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

کمپانی فوترون، دوربین کامپکت جدید خود با قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن 1280 در 1000 پیکسل و نرخ باور نکردنی 5000 فریم در ثانیه را معرفی کرد

کمپانی چینی فوترون از جدیدترین محصول خود پرده برداشت. این دوربین جدید که قابلیت ثبت تصاویر با نرخ 5000 فریم در ثانیه را دارد، در نوع خود بسیار جالب قلمداد می‌شود.

فوترون در مورد دوربین جدیدش می‌گوید:

می‌توان این دوربین را به آسانی حمل نمود و در هر مکان مورد نظر نیز از آن استفاده کرد.

این دوربین که تحت نام Fastcam Mini UX100 روانه بازار شده، تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد. حداکثر رزولوشن آن نیز برابر 1280 در 1240 پیکسل می‌باشد. چنانچه رزولوشن دوربین بر روی این مقدار تنظیم شده باشد، می‌توان با نرخ 4000 فریم در ثانیه اقدام به تصویربرداری نمود.

فوترون اعلام کرده که یک رابطه معکوس بین رزولوشن و نرخ فریم در این دستگاه وجود دارد. این بدان معنی است که چنانچه رزولوشن برابر با 640 در 480 پیکسل باشد، می‌توان با نرخ 10,240 فریم در ثانیه و چنانچه رزولوشن برابر با 640 در 8 پیکسل باشد، می‌توان با نرخ باورنکردنی 800,000 فریم در ثانیه با استفاده از این دوربین اقدام به تصویر‎برداری کرد.

Fastcam Mini UX100 در دو مدل مختلف روانه بازار شده است. اولین مدل Monochrome یا به اصطلاح، تک رنگ و دومین مدل نیز رنگی است. مدل تک رنگ با مقیاس رنگی 12 بیتی و مدل رنگی نیز با مقیاس 12 بیت به ازای هر سه رنگ قرمز، سبز و آبی عرضه شده‌اند.

همچنین قابلیت ارتقای حافظه این دستگاه تا حداکثر 15 گیگابایت وجود دارد.

اندازه این دوربین 120 در 120 در 90 میلی‌متر (بدون احتساب لنز و تجهیزات اضافی) و قیمت پایه آن نیز از 47.186 دلار (با احتساب مالیات) می‌باشد.

نظر شما در مورد این دوربین چیست؟